refreshOAuth2Token got the following response:
{ "error": "invalid_grant", "error_description": "Bad Request" }using refreshToken 1/1IBXP6v4HEaYj8-MxvP-YEFKSUMHjhLbRKWjDs2sVTwMEudVrK5jSpoR30zcRFq6

Inapoi pe Insula Libertatii – #romanilasziget

Ieri m-am intors pe Insula Obuda din Budapesta, denumita anul acesta Insula Libertatii in cadrul celei de-a 21-a editie a Sziget Festival.

Atmosfera e foarte tare pe-aici, in ciuda faptului ca este extrem de cald, mai ales comparand cu faptul ca tocmai venim de la Padina Fest. Asta nu e neaparat o problema pentru ca ne putem racori oricand in Dunare pentru ca anul acesta au deschis si Sziget Beach, probabil cea mai cool locatie de pe insula.

Oamenii au venit intr-un numar foarte mare comparat cu anul trecut si avand in vedere a ieri a fost abia ziua -1, deci festivalul practic n-a inceput inca. E un lucru imbucurator si sunt convins ca de miercuri incolo o sa se aglomereze si mai mult si poate o sa se depaseasca numarul record de vizitatori din 2012.

Noi am ajuns devreme si deja ne-am gasit cu greu un loc bun de campat. Dupa ce-am instalat corturile si dupa ce-am “marcat” corespunzator zona noastra, am inceput sa exploram insula pentru a afla ce ne-au pregatit organizatorii anul acesta.

Pe langa concerte, aici au loc suficient de multe activitati incat sa nu te plictisesti. Incepand cu plaja de care ziceam mai sus, pana la diverse party-uri pe la barurile de pe insula, szigetanii au de unde alege. Poti face bungee jumping, poti admira de sus din Sziget Eye intreaga insula sau poti “sa-ti iei aripi” si sa zbori deasupra insulei. Ba mai mult, cei de la Axe au pregatit si un space training, in cadrul caruia cei mai curajosi pot experimenta gravitatia 0.

Incepand de azi vor incepe spectacolele de teatru stradal si de circ, iar in curand se vor deschide si cateva mini-muzee in interiorul insulei. In fiecare seara vor avea loc petreceri speciale in fata scenei principale, iar atractia principala o va reprezenta color-party-ul de sambata seara.

Muzica e de toate genurile asa ca nimeni nu se poate plange ca n-are ce asculta. In zilele -1 si 0 sunt predominant trupe unguresti, dar incepand de miercuri lucrurile vor sta diferit.

Cam atat moment de la festival. What you SZI is what you GET. Va las cu poze realizate cu Canon 600D.

Alin Pandaru
Alin Pandaruhttps://pandutzu.com
Blogger din 2007, berbec, iubitor de muzica live, biciclist, maratonist cu acte-n regula, fotograf de concerte si, mai nou, daily vlogger!